понеделник, 18 декември 2017 г.

Свещници за коледно вълшебство

   До Коледа остава само седмица и коледната треска при мен се засилва с всеки час. Набрала съм скорост и мисля до празника всеки ден да ви показвам по нещо изработено от мен.
 Както всяка година и тази в училището на децата ще се проведе благотворителен базар с ръчно изработени предмети и сладкиши. Наложи се да измисля и направя нещо по-бързичко.Идеята която ми дойде беше за свещници от бурканчета. Имам слабост към свещите и романтиката, и спокойствието ,които те ми носят. Надявам се и моите свещници да се харесат и зарадват някой за празниците.

  Извадих голямата кутия с панделки, дантелки и мъниста и се започна едно чудене и мерене, докато намеря това ,което ми хареса.





 Вътре поставих по една ароматна свещичка и щипка коледна магия ;)

Няма коментари: