четвъртък, 19 март 2015 г.

Парижки залез


Дали се сбъдват някога мечтите ?
Отвяни с вятър лек.
Залязва слънцето над реката,
но не залязва бляна ми към теб.
Ще дойда , ще те вдишам,
ще усетя , ще се загубя опиянена в теб...

Мечтите за това са ,
за да има ,за какво да бие моето сърце.
И в мислите си да танцувам
под блясък на угасващи лъчи.
Целувка лека и прегръдка
ми пращат още хиляди мечти.


Това е последното ми творение ,което завърших късно снощи.Комплекта ми е подарък от една много мила жена,на която съм искрено благодарна,защото ми достави истинско удоволствие да го ушия.Също така беше и нещо ново,защото се шие с вълнени конци ,които до сега все ме плашеха и не смеех да посегна към тях. Тази красота е на Сделай своими руками.
 Вярвам ,че резултата ще ви хареса.



2 коментара:

Miss Emerald каза...

И резултатът е страхотен, и представянето на ниво.

Albena Deshkova каза...

Благодаря ти Miss Emerald :*